Tematyka szkoleń

Rozwiń kompetencje pracowników, wzmocnij liderów, przygotuj zespół do radzenia sobie z wyzwaniami dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Sprawdź tematy szkoleń lub zapytaj o ofertę szytą na miarę.

Asertywność i Komunikacja

Programy szkoleniowe rozwijające kluczowe umiejętności interpersonalne, wzmacniają u pracowników pewność siebie i sprawczość. W konsekwencji usprawniają przepływ informacji i sprzyjają szybszemu rozwiązywaniu konfliktów, co tworzy przyjazne i skuteczne środowisko pracy.

Szkolenie skupia się na rozwijaniu umiejętności wyrażania własnych potrzeb i opinii w sposób stanowczy, lecz szanujący innych. Uczestnicy uczą się praktycznych narzędzi wspierających otwartą i konstruktywną komunikację.

Trening skupia się na budowaniu pewności siebie w wyrażaniu emocji, potrzeb i granic w relacjach zawodowych i prywatnych. Uczestnicy ćwiczą postawy asertywne w trudnych sytuacjach interpersonalnych.

Warsztat łączy techniki negocjacyjne z budowaniem długotrwałych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu. Uczestnicy trenują umiejętności mediacyjne oraz metody budowania wspólnej wartości z klientem.

Szkolenie uczy, jak formułować konstruktywny feedback oraz otwierać się na przyjmowanie informacji zwrotnej z szacunkiem i uważnością. Uczestnicy ćwiczą techniki wspierające rozwój indywidualny i zespołowy.

Celem warsztatu jest poszerzenie kompetencji komunikacyjnych w taki sposób, aby świadomie zacząć kreować język oraz formę wypowiedzi pozytywnie wpływające na porozumienie. Uczestnicy poznają praktyki pomagające unikać konfliktów i budować głębokie relacje.

Szkolenie pomoże pracownikom świadomie podejść do rozmowy o ich rozwoju i przyszłości w organizacji. Uczestnicy nauczą się analizować swoje mocne strony, określać cele zawodowe i przygotowywać konkretne argumenty, by skutecznie komunikować swoje potrzeby i oczekiwania.

Sprawczość i efektywność

Programy rozwoju efektywności osobistej dają pracownikom narzędzia do lepszego zarządzania sobą i zwiększają ich motywację do działania. Organizacja zyskuje pracowników świadomych swoich celów, umiejętnie korzystających z potencjałów i skutecznie radzących sobie z wyzwaniami.

Szkolenie koncentruje się na rozwijaniu umiejętności priorytetyzacji, organizacji i zarządzania własną energią w codziennych zadaniach. Uczestnicy uczą się identyfikować „złodziei czasu”, skutecznie planować działania i radzić sobie w sytuacjach stresu wywołanego przez nadmiar obowiązków.

Szkolenie doskonali umiejętność efektywnego współpracowania w zespole o różnorodnych wartościach, oczekiwaniach i stylach pracy. Uczestnicy uczą się budować kulturę dialogu i współpracy w wielopokoleniowym środowisku.

Warsztat ma na celu wzmocnienie efektywności osobistej. Uczestnicy poznają techniki rozpoznawania i rozwijania własnych potencjałów i wzmacniania poczucia pewności i siły osobistej, jak również zyskają wiedzę o narzędziach do radzenia sobie z blokadami takimi, jak ukryte przekonania oraz krytyk wewnętrzny.

Szkolenie pozwala uczestnikom na spostrzegania zmiany w kategoriach potencjału i szansy. Dostarcza narzędzi do efektywnego radzenia sobie z własnymi emocjami i oporem w procesie zmian i umożliwia adekwatne zarządzanie zmianą na poszczególnych etapach

Nowoczesne przywództwo

Kształcimy liderów gotowych do empatycznego i skutecznego zarządzania zespołem, zdolnych radzić sobie z różnorodnością oraz tworzyć sprzyjające środowisko pracy. Szkolenia te zwiększają autorytet menedżerów i podnoszą morale zespołów.

Szkolenie wspiera liderów w budowaniu asertywnego przywództwa: autentycznego stylu zarządzania opartego na szacunku i jasności komunikacji. Uczestnicy rozwijają umiejętności asertywnego wyrażania oczekiwań i rozwiązywania konfliktów.

Kompetencje trenerskie związane z rozumieniem procesu grupowego oraz praca w oparciu o dynamikę grupy są bezcenne w budowaniu sprawnie działającego zespołu czy współpracy z różnorodnymi, zmieniającymi się zespołami. Szkolenie pozwala liderom przyswoić narzędzia trenerskie skuteczne w rozwiązywaniu trudnych sytuacji zespołowych, takich jak opór w grupie, konflikty, sytuacje zmiany. Uczestnicy poznają również narzędzia mediacyjne, integracyjne i coachingowe. Program szkolenia wynika z naszego wieloletniego doświadczenia w edukacji trenerów.

Warsztat ma na celu wzmocnienie siebie w roli lidera, dzięki rozwojowi elementów składających się na inteligencję emocjonalną. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć narzędzia i techniki regulacji trudnych emocji, poznają sposoby asertywnego komunikowania swoich uczuć i potrzeby oraz zrozumieją, w jaki sposób równowaga emocjonalna wpływa na zarządzanie i współpracę w zespole,

Szkolenie pomaga liderom skutecznie zarządzać zespołami składającymi się z przedstawicieli różnych pokoleń, uwzględniając ich potrzeby, wartości i style pracy. Uczestnicy nauczą się jak budować zaangażowanie, poprawiać komunikację i wykorzystać różnorodność pokoleniową jako atut w organizacji.

Szkolenie dostarcza narzędzi do zarządzania zespołem w trudnych sytuacjach, takich jak kryzysy organizacyjne czy nagłe zmiany. Uczestnicy uczą się wspierać pracowników i efektywnie rozwiązywać problemy.

Szkolenie rozwija postawę proaktywną w procesie zmian, uczy, jak skutecznie prowadzić zespoły przez procesy zmian, minimalizując opór i zwiększając zaangażowanie. Uczestnicy poznają techniki komunikacji i motywowania w dynamicznych środowiskach.

Szkolenie nauczy uczestników skutecznych metod rozpoznawania, analizowania i rozwiązywania konfliktów w zespole. Dzięki praktycznym technikom komunikacyjnym i negocjacyjnym liderzy zyskają umiejętność przekształcania trudnych sytuacji w konstruktywny dialog i wzmocnienie współpracy.

Szkolenie wyposaży uczestników w narzędzia do efektywnego wspierania rozwoju zawodowego i motywowania pracowników. Liderzy nauczą się prowadzić inspirujące rozmowy, które zwiększają zaangażowanie, pomagają wyznaczać cele i wspierają rozwój talentów w organizacji.

Szkolenie w autorskiej koncepcji tzw. coachingu opartego na feedbacku, która wykorzystuje elementy asertywności, counselingu, metod kontaktu odzwierciedlającego oraz koncepcji koncentracji na rozwiązaniach.

Uczestnicy poznają komunikacyjne narzędzia coachingowe pozwalające na rozwój i usamodzielnianie pracownika.

Emocje i odporność psychiczna

Rozwój kompetencji emocjonalnych wspiera wewnętrzną odporność pracowników, pomagając im w radzeniu sobie ze stresem oraz zarządzaniu energią. Dzięki temu organizacja zyskuje wytrzymałych, zmotywowanych pracowników gotowych na wyzwania.

Warsztat rozwija umiejętność radzenia sobie z wyzwaniami i stresem wspierając odporność psychiczną uczestników. Uczestnicy poznają sposoby identyfikacji i zmieniania negatywnych myśli i przekonań oraz opanują technik przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.

Szkolenie uczy, jak świadomie zarządzać własną energią fizyczną, emocjonalną i mentalną, by zwiększać efektywność i równowagę życiową. Uczestnicy poznają metody regeneracji i zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Uczestnicy dowiedzą się, skąd można czerpać energię do działania, co pomaga być bardziej efektywnym i i bardziej zadowolonym z życia.

Warsztat relaksacyjny skoncentrowany na pracy z ciałem z wykorzystaniem ekspresji twórczej, pracy z muzyką, oraz elementów treningu uważności. Podczas warsztatu uczestnicy pogłębią swoją wiedzę na temat przeżywanego stresu. Po przez pracę z ciałem, doświadczą autentycznej relaksacji, oraz poznają metody szybkiej redukcji stresu, przydatne w codziennym życiu.

Skuteczność zespołu

Integracja i skuteczna współpraca wzmacniają zdolność zespołów do wspólnej realizacji celów. Nasze warsztaty z budowania zespołu angażują uczestników, poprawiają współpracę i motywację do osiągania wyników.

Coaching zespołu to forma pracy rozwojowej, w której członkowie zespołu oraz lider wspólnie przechodzą proces, który ma wspomóc efektywność ich pracy.

Coach jako osoba prowadząca proces wspiera zespół w kierunku realizacji ich celów i potrzeb. Efektem jest poprawa współpracy między pracownikami oraz zdolność zespołu do samodzielnego radzenia sobie w potencjalnych trudnych dla nich sytuacjach w przyszłości.

Warsztat doskonalenia umiejętności komunikacyjnych w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem roli informacji zwrotnej. Uczestnicy poznają narzędzia do wypracowania nawyków otwartego formułowania swoich myśli w sposób sprzyjający szybkiemu i precyzyjnemu przekazywaniu informacji.

Szkolenie, realizowane w formule wyjazdowej/w terenie lub na sali szkoleniowej, rozwija umiejętności efektywnej współpracy w zespole, kładąc nacisk na modelowanie pozytywnych wzorców komunikacji. Uczestnicy uczą się technik wspólnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, słuchania ze zrozumieniem, unikania pułapek komunikacyjnych, umiejętności nieagresywnego wyrażania emocji, wzajemnego wspierania się i udzielania sobie wsparcia. W wymiarze integracji – prowadzi do zacieśnienia więzi pomiędzy pracownikami, wzmocnienia poczucia przynależności do jednej „drużyny” i budowania przekonania że razem możemy więcej.

Wsparcie pracownika w kryzysie

Szkolenia z udzielania wsparcia pozwalają lepiej wspierać osoby w trudnych sytuacjach, co wpływa na morale i zaangażowanie całego zespołu. Organizacja zyskuje wzmocnione struktury pomocowe i większą spójność.

Szkolenie uczy, jak pełnić rolę mediatora w konfliktach interpersonalnych i zespołowych, wspierając osiąganie porozumienia. Uczestnicy poznają techniki diagnozy konfliktów i prowadzenia dialogu.

Szkolenie przygotowuje do prowadzenia coachingu wspierającego osoby i zespoły w trudnych momentach, takich jak zmiany czy kryzysy. Uczestnicy uczą się budować zaufanie i wspierać odbudowę równowagi.

Program rozwija umiejętności wspierania pracowników w radzeniu sobie z problemami osobistymi i zawodowymi. Uczestnicy poznają techniki rozmów pomagających i strategie budowania relacji opartej na empatii.

Train the trainers

Rozwijamy umiejętności trenerskie i wspieramy wewnętrznych trenerów w profesjonalnym przygotowaniu i realizacji szkoleń. Szkolenia trenerskie pomagają firmom w budowaniu skutecznych zespołów szkoleniowych i rozwijaniu kultury ciągłego uczenia się.

Szkolenie dedykowane trenerom, umożliwiające refleksję nad własnym warsztatem i rozwojem zawodowy. Uczestnicy korzystają z superwizji grupowej, wymieniając się doświadczeniami i zdobywając nowe inspiracje.

Realizujemy dostosowane do potrzeb danej organizacji programy
przygotowujące do pracy trenerskiej bądź doskonalące warsztat trenerski.
Uczestnicy rozwijają kluczowe kompetencje trenerskie, takie jak prowadzenie
szkoleń, moderowanie dyskusji i angażowanie uczestników oraz mają okazję
kształtować osobiste potencjały trenerskie.

Od 2000 roku prowadzimy Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego, która daje podstawy do ubiegania się o rekomendację trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. W 65 edycjach przeszkoliliśmy niemal tysiąc osób.

W firmach i instytucjach organizujemy szkoły trenerskie w analogicznym wymiarze, realizujemy także skrócone programy przygotowujące do pracy trenerskiej (zarówno w zakresie szkoleń umiejętności „miękkich”, jak i „twardych” – np. produktowych). Pomagamy budować projekty szkoleniowe oraz konsultujemy i przygotowujemy superwizyjnie trenerów wewnętrznych.

Dziś to kompetencje miękkie decydują o przewadze na rynku!

Chcesz poznać ofertę szkoleń zamkniętych?

Skontaktuj się z nami!

Omówimy oczekiwania i zaproponujemy działania dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

Magdalena Trzpil
Kierownik sprzedaży projektów szkoleniowych

Zainspiruj się

Sześć źródeł wypalenia zawodowego. Czy jesteś zagrożony?
CZytaj więcej

Case Study

Sprawdź jak pomagamy naszym klientom radzić sobie z pojawiającymi się wyzwaniami.
CZytaj więcej

Jak być skutecznym liderem?

Lider transformacyjny jak rycerz z kodeksem. Ma wewnętrzną misję
Czytaj Więcej

Zainspiruj się naszą bazą wiedzy

zobacz

Wyzwania menedżera. Jak zarządzać zespołem w kryzysie?

Czytaj Więcej

Bądź na bieżąco z naszą ofertą!
Zapisz się na newsletter dla firm

x
Masz pytania? Chcesz poznać szczegóły oferty?