Rozwiń kompetencje pracowników, wzmocnij liderów, przygotuj zespół do radzenia sobie z wyzwaniami dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Sprawdź tematy szkoleń lub zapytaj o ofertę szytą na miarę.
Programy szkoleniowe rozwijające kluczowe umiejętności interpersonalne, wzmacniają u pracowników pewność siebie i sprawczość. W konsekwencji usprawniają przepływ informacji i sprzyjają szybszemu rozwiązywaniu konfliktów, co tworzy przyjazne i skuteczne środowisko pracy.
Szkolenie skupia się na rozwijaniu umiejętności wyrażania własnych potrzeb i opinii w sposób stanowczy, lecz szanujący innych. Uczestnicy uczą się praktycznych narzędzi wspierających otwartą i konstruktywną komunikację.
Trening skupia się na budowaniu pewności siebie w wyrażaniu emocji, potrzeb i granic w relacjach zawodowych i prywatnych. Uczestnicy ćwiczą postawy asertywne w trudnych sytuacjach interpersonalnych.
Warsztat łączy techniki negocjacyjne z budowaniem długotrwałych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu. Uczestnicy trenują umiejętności mediacyjne oraz metody budowania wspólnej wartości z klientem.
Szkolenie uczy, jak formułować konstruktywny feedback oraz otwierać się na przyjmowanie informacji zwrotnej z szacunkiem i uważnością. Uczestnicy ćwiczą techniki wspierające rozwój indywidualny i zespołowy.
Celem warsztatu jest poszerzenie kompetencji komunikacyjnych w taki sposób, aby świadomie zacząć kreować język oraz formę wypowiedzi pozytywnie wpływające na porozumienie. Uczestnicy poznają praktyki pomagające unikać konfliktów i budować głębokie relacje.
Szkolenie pomoże pracownikom świadomie podejść do rozmowy o ich rozwoju i przyszłości w organizacji. Uczestnicy nauczą się analizować swoje mocne strony, określać cele zawodowe i przygotowywać konkretne argumenty, by skutecznie komunikować swoje potrzeby i oczekiwania.
Programy rozwoju efektywności osobistej dają pracownikom narzędzia do lepszego zarządzania sobą i zwiększają ich motywację do działania. Organizacja zyskuje pracowników świadomych swoich celów, umiejętnie korzystających z potencjałów i skutecznie radzących sobie z wyzwaniami.
Szkolenie koncentruje się na rozwijaniu umiejętności priorytetyzacji, organizacji i zarządzania własną energią w codziennych zadaniach. Uczestnicy uczą się identyfikować „złodziei czasu”, skutecznie planować działania i radzić sobie w sytuacjach stresu wywołanego przez nadmiar obowiązków.
Szkolenie doskonali umiejętność efektywnego współpracowania w zespole o różnorodnych wartościach, oczekiwaniach i stylach pracy. Uczestnicy uczą się budować kulturę dialogu i współpracy w wielopokoleniowym środowisku.
Warsztat ma na celu wzmocnienie efektywności osobistej. Uczestnicy poznają techniki rozpoznawania i rozwijania własnych potencjałów i wzmacniania poczucia pewności i siły osobistej, jak również zyskają wiedzę o narzędziach do radzenia sobie z blokadami takimi, jak ukryte przekonania oraz krytyk wewnętrzny.
Szkolenie pozwala uczestnikom na spostrzegania zmiany w kategoriach potencjału i szansy. Dostarcza narzędzi do efektywnego radzenia sobie z własnymi emocjami i oporem w procesie zmian i umożliwia adekwatne zarządzanie zmianą na poszczególnych etapach
Kształcimy liderów gotowych do empatycznego i skutecznego zarządzania zespołem, zdolnych radzić sobie z różnorodnością oraz tworzyć sprzyjające środowisko pracy. Szkolenia te zwiększają autorytet menedżerów i podnoszą morale zespołów.
Szkolenie wspiera liderów w budowaniu asertywnego przywództwa: autentycznego stylu zarządzania opartego na szacunku i jasności komunikacji. Uczestnicy rozwijają umiejętności asertywnego wyrażania oczekiwań i rozwiązywania konfliktów.
Kompetencje trenerskie związane z rozumieniem procesu grupowego oraz praca w oparciu o dynamikę grupy są bezcenne w budowaniu sprawnie działającego zespołu czy współpracy z różnorodnymi, zmieniającymi się zespołami. Szkolenie pozwala liderom przyswoić narzędzia trenerskie skuteczne w rozwiązywaniu trudnych sytuacji zespołowych, takich jak opór w grupie, konflikty, sytuacje zmiany. Uczestnicy poznają również narzędzia mediacyjne, integracyjne i coachingowe. Program szkolenia wynika z naszego wieloletniego doświadczenia w edukacji trenerów.
Warsztat ma na celu wzmocnienie siebie w roli lidera, dzięki rozwojowi elementów składających się na inteligencję emocjonalną. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć narzędzia i techniki regulacji trudnych emocji, poznają sposoby asertywnego komunikowania swoich uczuć i potrzeby oraz zrozumieją, w jaki sposób równowaga emocjonalna wpływa na zarządzanie i współpracę w zespole,
Szkolenie pomaga liderom skutecznie zarządzać zespołami składającymi się z przedstawicieli różnych pokoleń, uwzględniając ich potrzeby, wartości i style pracy. Uczestnicy nauczą się jak budować zaangażowanie, poprawiać komunikację i wykorzystać różnorodność pokoleniową jako atut w organizacji.
Szkolenie dostarcza narzędzi do zarządzania zespołem w trudnych sytuacjach, takich jak kryzysy organizacyjne czy nagłe zmiany. Uczestnicy uczą się wspierać pracowników i efektywnie rozwiązywać problemy.
Szkolenie rozwija postawę proaktywną w procesie zmian, uczy, jak skutecznie prowadzić zespoły przez procesy zmian, minimalizując opór i zwiększając zaangażowanie. Uczestnicy poznają techniki komunikacji i motywowania w dynamicznych środowiskach.
Szkolenie nauczy uczestników skutecznych metod rozpoznawania, analizowania i rozwiązywania konfliktów w zespole. Dzięki praktycznym technikom komunikacyjnym i negocjacyjnym liderzy zyskają umiejętność przekształcania trudnych sytuacji w konstruktywny dialog i wzmocnienie współpracy.
Szkolenie wyposaży uczestników w narzędzia do efektywnego wspierania rozwoju zawodowego i motywowania pracowników. Liderzy nauczą się prowadzić inspirujące rozmowy, które zwiększają zaangażowanie, pomagają wyznaczać cele i wspierają rozwój talentów w organizacji.
Szkolenie w autorskiej koncepcji tzw. coachingu opartego na feedbacku, która wykorzystuje elementy asertywności, counselingu, metod kontaktu odzwierciedlającego oraz koncepcji koncentracji na rozwiązaniach.
Uczestnicy poznają komunikacyjne narzędzia coachingowe pozwalające na rozwój i usamodzielnianie pracownika.
Rozwój kompetencji emocjonalnych wspiera wewnętrzną odporność pracowników, pomagając im w radzeniu sobie ze stresem oraz zarządzaniu energią. Dzięki temu organizacja zyskuje wytrzymałych, zmotywowanych pracowników gotowych na wyzwania.
Warsztat rozwija umiejętność radzenia sobie z wyzwaniami i stresem wspierając odporność psychiczną uczestników. Uczestnicy poznają sposoby identyfikacji i zmieniania negatywnych myśli i przekonań oraz opanują technik przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
Szkolenie uczy, jak świadomie zarządzać własną energią fizyczną, emocjonalną i mentalną, by zwiększać efektywność i równowagę życiową. Uczestnicy poznają metody regeneracji i zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Uczestnicy dowiedzą się, skąd można czerpać energię do działania, co pomaga być bardziej efektywnym i i bardziej zadowolonym z życia.
Warsztat relaksacyjny skoncentrowany na pracy z ciałem z wykorzystaniem ekspresji twórczej, pracy z muzyką, oraz elementów treningu uważności. Podczas warsztatu uczestnicy pogłębią swoją wiedzę na temat przeżywanego stresu. Po przez pracę z ciałem, doświadczą autentycznej relaksacji, oraz poznają metody szybkiej redukcji stresu, przydatne w codziennym życiu.
Integracja i skuteczna współpraca wzmacniają zdolność zespołów do wspólnej realizacji celów. Nasze warsztaty z budowania zespołu angażują uczestników, poprawiają współpracę i motywację do osiągania wyników.
Coaching zespołu to forma pracy rozwojowej, w której członkowie zespołu oraz lider wspólnie przechodzą proces, który ma wspomóc efektywność ich pracy.
Coach jako osoba prowadząca proces wspiera zespół w kierunku realizacji ich celów i potrzeb. Efektem jest poprawa współpracy między pracownikami oraz zdolność zespołu do samodzielnego radzenia sobie w potencjalnych trudnych dla nich sytuacjach w przyszłości.
Warsztat doskonalenia umiejętności komunikacyjnych w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem roli informacji zwrotnej. Uczestnicy poznają narzędzia do wypracowania nawyków otwartego formułowania swoich myśli w sposób sprzyjający szybkiemu i precyzyjnemu przekazywaniu informacji.
Szkolenie, realizowane w formule wyjazdowej/w terenie lub na sali szkoleniowej, rozwija umiejętności efektywnej współpracy w zespole, kładąc nacisk na modelowanie pozytywnych wzorców komunikacji. Uczestnicy uczą się technik wspólnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, słuchania ze zrozumieniem, unikania pułapek komunikacyjnych, umiejętności nieagresywnego wyrażania emocji, wzajemnego wspierania się i udzielania sobie wsparcia. W wymiarze integracji – prowadzi do zacieśnienia więzi pomiędzy pracownikami, wzmocnienia poczucia przynależności do jednej „drużyny” i budowania przekonania że razem możemy więcej.
Szkolenia z udzielania wsparcia pozwalają lepiej wspierać osoby w trudnych sytuacjach, co wpływa na morale i zaangażowanie całego zespołu. Organizacja zyskuje wzmocnione struktury pomocowe i większą spójność.
Szkolenie uczy, jak pełnić rolę mediatora w konfliktach interpersonalnych i zespołowych, wspierając osiąganie porozumienia. Uczestnicy poznają techniki diagnozy konfliktów i prowadzenia dialogu.
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia coachingu wspierającego osoby i zespoły w trudnych momentach, takich jak zmiany czy kryzysy. Uczestnicy uczą się budować zaufanie i wspierać odbudowę równowagi.
Program rozwija umiejętności wspierania pracowników w radzeniu sobie z problemami osobistymi i zawodowymi. Uczestnicy poznają techniki rozmów pomagających i strategie budowania relacji opartej na empatii.
Rozwijamy umiejętności trenerskie i wspieramy wewnętrznych trenerów w profesjonalnym przygotowaniu i realizacji szkoleń. Szkolenia trenerskie pomagają firmom w budowaniu skutecznych zespołów szkoleniowych i rozwijaniu kultury ciągłego uczenia się.
Szkolenie dedykowane trenerom, umożliwiające refleksję nad własnym warsztatem i rozwojem zawodowy. Uczestnicy korzystają z superwizji grupowej, wymieniając się doświadczeniami i zdobywając nowe inspiracje.
Realizujemy dostosowane do potrzeb danej organizacji programy
przygotowujące do pracy trenerskiej bądź doskonalące warsztat trenerski.
Uczestnicy rozwijają kluczowe kompetencje trenerskie, takie jak prowadzenie
szkoleń, moderowanie dyskusji i angażowanie uczestników oraz mają okazję
kształtować osobiste potencjały trenerskie.
Od 2000 roku prowadzimy Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego, która daje podstawy do ubiegania się o rekomendację trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. W 65 edycjach przeszkoliliśmy niemal tysiąc osób.
W firmach i instytucjach organizujemy szkoły trenerskie w analogicznym wymiarze, realizujemy także skrócone programy przygotowujące do pracy trenerskiej (zarówno w zakresie szkoleń umiejętności „miękkich”, jak i „twardych” – np. produktowych). Pomagamy budować projekty szkoleniowe oraz konsultujemy i przygotowujemy superwizyjnie trenerów wewnętrznych.