Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami:
Izabela Wiącek
Specjalista ds. szkoleń
577 761 122
szkolenia@osrodekintra.pl
Unikniesz wielu konfliktów w relacjach prywatnych i zawodowych dzięki większej uważności i trosce w formułowaniu własnych myśli.
Lepiej zrozumiesz innych, dzięki znajomości narzędzi uważnego i aktywnego słuchania.
Nadasz odpowiednią dynamikę relacjom osobistym i zawodowym, dzięki większej otwartości w mówieniu o uczuciach, potrzebach i jasnemu wyrażaniu próśb.
Wzbogacisz swój sposób komunikowania się, co pomoże w budowaniu trwałych i głębokich więzi.
Nauczysz się udzielać informacji zwrotnych pozytywnych i korekcyjnych z zachowaniem godności i szacunku dla obu stron.
Czasami gubię się w komunikacji z bliskimi mi osobami. Wydaje mi się, ze intencje mam dobre, długo zastanawiam się nad tym, co chce powiedzieć, żeby moja partnerka się nie obraziła, a na koniec i tak się kłócimy. Ja wtedy kończę z poczuciem winy. Sytuacja pozostaje nierozwiązana. Chciałbym zobaczyć co jeszcze mogę zrobić.
Chcę być empatyczna, jednak nie mam przekonania czy mi to służy. Bardzo się przejmuję tym, co ktoś czuje. Zazwyczaj zostaje z tym sama i mocno to przeżywam. Może po prostu jestem nadwrażliwa, ale to trudne.
Już wiele razy słyszałem w pracy, ze brakuje mi empatii. Nikt nie rozumie, że jak mam plan do wykonania, to nie ma czasu na rozczulanie. Może jednak powinienem sprawdzić o co w tym chodzi?
Warsztat trwa 2 dni – łącznie 16 godzin.
Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00 -17:00 z godzinną przerwą obiadową.
Krótsze przerwy będą organizowane zgodnie z potrzebami uczestników.
W cenie szkolenia zawarta jest przerwa kawowa.
Na zakończenie uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu oraz materiały.
Szczegółowe informacje dotyczące warsztatu zostaną przekazane zapisanym uczestnikom na tydzień przed szkoleniem.
Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami:
Izabela Wiącek
577 761 122
szkolenia@osrodekintra.pl
Data: 24-25 kwietnia 2025 r.
Cena: 1090 zł
Prowadzący: Radosław Pancewicz
Godziny: 9:00-17:00
Ten warsztat może odbyć się w Twojej firmie
Warsztaty „Empatyczna komunikacja. Racja czy relacja?” to spotkanie, podczas którego uczestnicy dowiedzą się jak zamienić opresyjny sposób komunikowania nastawiony na dominację, na styl empatyczny, inkluzywny motywowany chęcią zbudowania pogłębionej relacji z drugim człowiekiem.
Celem warsztatu jest poszerzenie kompetencji komunikacyjnych w taki sposób, aby świadomie zacząć kreować język oraz formę wypowiedzi pozytywnie wpływające na porozumienie. Aby koncentrować się nie tylko na przekazie i na realizacji własnego celu, ale także na potrzebach obu stron, gotowości i więzi.
Warsztaty „Empatyczna komunikacja. Racja czy relacja?” trwają dwa dni. Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi. Trener podczas szkolenia wprowadza różnorodne ćwiczenia, które zachęcają uczestników do refleksji i szukania indywidualnych strategii konstruktywnej komunikacji wykluczającej zachowania agresywne i pasywno-agresywne. W zależności od dynamiki grupy mogą to być ćwiczenia w parach, małych grupach, dyskusje, ale także ćwiczenia ruchowe, angażujące ciało, głos, uruchamiające spontaniczność, kreatywność, zadania aktorskie czy improwizacje. Uczestnicy poznają siebie nawzajem, wymieniają się doświadczeniami i spostrzeżeniami, co pozwala na otwarcie okna świadomości i w rezultacie poszerzenie kompetencji komunikacyjnych.
Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności komunikacyjne. Przyjrzeć się temu, co może blokować, a co wzmacniać konstruktywną komunikację z drugą osobą.
Na warsztacie będziemy przede wszystkim szukać takich sposobów porozumienia się z drugą osobą, aby uniknąć sytuacji raniących, blokujących, wywołujących konflikty. W związku z tym refleksje i narzędzia, które wyniesiesz po tym warsztacie mogą w przyszłości wzmocnić twoje relacje i sprawić, że komunikacja będzie w codziennym życiu bardziej płynna i konstruktywna.
Podczas warsztatu trener proponuje różne formy angażujące uczestników i skłaniające do refleksji. Poza typowymi ćwiczeniami i dyskusjami, może to być ruch, ćwiczenia uważnościowe, zadania uruchamiające spontaniczność, improwizację czy wchodzenie w role.